Aproximativ 4 milioane € – fonduri europene, pentru modernizarea Palatului Administrativ

 

 

Palatul Administrativ a trecut in administrarea Consiliului Judetean in 2013, cand a fost preluat de la Prefectuta Judetului Braila, tocmai pentru a se crea conditii decente de munca pentru angajatii celor 10 institutii care isi desfasoara activitatea in Casa Alba: Consiliul Judetean Braila, Primaria Municipiului, Institutia Prefectului Judetului, Serviciul de Telecomunicatii pentru Probleme Speciale, Directia Generala Anticoruptie, Autoritatea Electorala Permanenta, Agentia Nationala de Presa Agerpres, Comisia Nationala de Prognoza, Oficiul Judetean de Telecomunicatii Speciale si  Agentia Nationala pentru Romi.

Printre lucrarile de modernizarea a Palatului Administrativ se numara: termoizolarea peretilor exteriori, schimbarea tamplariei exterioare cu una de aluminiu, refacerea termoizolatiei si a hodroizolatiei la nivel de terase, realizarea unor interventii pe partea de distributie a agentului termic, dotarea birourilor cu ventiloconvectoare cu montaj de pardoseala care pot da caldura iarna si aer rece pe timp de vara, dar si inlocuirea celor 3 lifturi existente.

Se pastreaza structura cladirii si vom avea mici modificari, terasa din spatele palatului va deveni o sala de sedinte. Vorbim de reabilitarea intregii cladiri si din punct de vedere termic, absolut tot. Desigur ca avem in vedere si realizarea rampelor pentru persoanele cu dizabilitati, exista una, la intrarea prin Prefectura, insa este normal sa fie si in partea cealalta, fiecare intrare sa aiba o astfel de rampa”, a declarat presedintele Consiliului Judetean.

In proiectul aprobat de consilierii judeteni in noiembrie anul trecut era vorba de o investitie care se ridica la aproximativ 19 milioane de lei, din care 3 milioane ar reprezenta buget local, restul urmand sa vina prin finantare nerambursabila - POR 2014 - 2020, axa prioritara 3, pe componeta legata de eficientizarea energetica a cladirilor.