Liberalii își asumă răspunderea pentru pod! Dănăilă: ”Nu există nicio piedică în derularea proiectului”

 

 

Podul care va lega Moldova şi Muntenia de Dobrogea va costa circa 500 milioane de euro. Va fi cel mai scump pod din istoria României şi al doilea proiect de infrastructură, ca valoare, de pe tot cursul Dunării (după Porțile de Fier). Lucrările de pregătire a terenului au început din decembrie 2018.

Pentru zona Brăila - Galați este extrem de important să avem o finanțare consistentă pentru proiectele de infrastructură. Alături de președintele PNL Galați, George Stângă, am avut, ieri, o întâlnire cu Lucian Bode, ministrul Transporturilor, cu care am discutat despre obiectivele noastre în domeniu. Una dintre concluziile întâlnirii a fost aceea că podul peste Dunăre de la Brăila este o prioritate pentru guvernul PNL și primește toate finanțările de care are nevoie. Nu există nicio piedică în derularea proiectului. O altă concluzie este că liberalii din Brăila și Galați lucrează împreună pentru dezvoltarea regiunii”, spune președintele PNL Brăila, Alexandru Dănăilă.

Un alt proiect de infrastructură, important pentru noi, este ”Drumul Expres de la Buzău la Brăila”. Contractul, pentru realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic, a fost semnat pentru circa 16,6 milioane de lei cu firma Ingineria Especializada Obra Civil E Industrial S.A, anunță Compania de Drumuri. Noua șosea de mare viteză este denumită „Muntenia Expres” în Master Planul de Transport, ar urma să aibă circa 98 de km lungime și are un cost estimat la circa 384 de milioane de euro.