Primarul explică de ce ne-a prins iarna cu șantier pe Calea Galați: șoseaua nu avea fundație!

 

 

Calea Galați ar fi trebuit să fie rebilitată încă de la finele lui 2017, dacă firma care a câștigat licitația, Tehnologica Radion Bucureşti, nu părăsea șantierul lasându-i pe brăileni cu ochii în gropi. După ce a chemat în instanță societatea, responsabilă pentru acest dezastru, administrația locală a suplimentat bugetul lucrărilor cu încă aproximativ 2,5 milioane de lei.

În final cea de-a doua licitație a fost câștigată de “Tancrad” Galaţi, care s-a angajat să facă lucrarea contra sumei de 6,55 milioane lei, faţă de 8,6 milioane lei cât era dispusă Primăria să plătească.

 

 

La primul tronson, dacă ne referim la cel dintre Centru și Bulevardul Independenței, lucrările acolo ar trebui să fie finalizate la sfârșitul perioadei de primăvară(n.r. 2019) iar dacă vorbim de partea a doua, conform contractului, până la sfârșitul anului.

Acolo, la Calea Galați, în sectorul de drum de la Ulmului și până la ieșirea din Brăila, s-a constatat că sub stratul de asfalt, drumul nu avea fundație, iar covorul asfaltic a fost, în anii '70, '80, când s-a asfaltat strada, amplasat direct pe pământ. Dacă constructorul ar fi asfaltat direct pe pământ astăzi lucrările erau finalizate, pe acel tronson”, a declarat primarul Municipiului Brăila, Marian Dragomir.

După ce o bună perioadă de timp brăilenii au așteptat să vadă utilajele la treabă, la mai bine de 6 luni de la reînceperea lucrărilor, constructorul nu a turnat covorul asfaltic.