Secretarul comunei Dudești, prins cu mașina Primăriei, la cumpărături! Abuzurile continuă și în ședințele de Consiliu Local!

O serie de imagini au fost transmise pe mailul redacției noastre de către un brăilean care l-a surprins pe secretarul comunei Dudești, la cumpărături, cu mașina Primăriei.

Ieri în jurul orei 15.00 la depozitul TUG de pe strada Râmnicu Sărat secretarul comunei Dudești, Romică Orășanu, folosea mașina Primăriei pentru achiziționarea unor produse: detergent, iaurt și absorbante ALWAYS. Fiind întrebat dacă acestea sunt pentru magazinul pe care îl deține, secretarul comunei Dudești a răspuns că sunt pentru ”consumul personal”, deși în autoturism se aflau cutii întregi de produse, unele de igienă intimă.

Primarul comunei ar trebui să sesizeze organele abilitate cu privire la utilizarea bunurilor din patrimoniul Primăriei în scopuri personale, iar secretarul general ar trebui să fie tras la răspundere pentru aceste abuzuri.

Abuzuri la nivelul Consiliului Local Dudești!

Brăileanul care ne-a furnizat imaginile spune că abuzurile nu se opresc aici. Deși a dorit să-și păstreze anonimatul, reclamantul ne-a adus la cunoștință o serie de nereguli care au loc în comuna Dudești.

La nivelul Comunei Dudești se continuă sub un regim de genul NU TREBUIE SĂ ȘTIȚI NIMIC, DAR TREBUIE SĂ APROBAȚI TOTUL, pentru că așa se dorește să se continue a se gestiona problemele comunei!

Miercuri, 18.11.2020, ora 10.00 la sediul Căminului Cultural Dudești va avea loc ședința Consiliului Local al Comunei Dudești.

Potrivit ordinei de zi comunicate de către secretarul comunei la data de 14.11.2020, vor fi dezbătute o serie de proiecte de hotărâri cu privire la desemnarea unui reprezentant din partea Unității Administrativ Teritoriale Comuna Dudești pentru a vota în cadrul Adunărilor Generale ale unor Asociații de Dezvoltare Intercomunitare constituite la nivelul Județului Brăila, precum și modificarea bugetului local al Comunei Dudești, stabilirea și sancționarea faptelor care constituie contravenții în domeniul edilitar-gospodăresc, a ordinei, curățeniei și igienei publice etc. și aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local.

Toate cele prezentate mai sus trebuiau să fie publicate pe site-ul primăriei pentru a lua la cunoștință toți locuitorii comunei fiind informații de interes public, dar secretarul comunei nu numai că nu s-a deranjat să le publice pe site, dar nici măcar consilierilor locali pentru a ști ce trebuie să voteze, spune reclamantul în mailul trimis către redacția noastră.

Se pare că la data de 16.11.2020 au fost trimise câteva proiecte de hotărâri cu privire la desemnarea unui reprezentant, dar cu privire la celelalte proiecte de hotărâri consilierii locali nu au primit decât un ”raport de specialitate” al contabilului, de modificare a bugetului local întocmit și înregistrat la data de 16.11.2020, ulterior convocării consilierilor, și cu un conținut care lasă de dorit atât din punct de vedere al legalității și motivării acelor suplimentări și diminuări, dar și a precizării surselor de finanțare pentru asigurarea echilibrului bugetar.

În rest consilierii nu au primit nicio altă informție cu privire la proiectele de hotărâri care fac obiectul ședinței, convocate printr-o dispoziție din 2020, și comunicată consilierilor de către secretar la data de 14.11.2020, fără respectarea termenului legal de 7 zile și pe baza unor documente, care nu existau la data convocării, fiind întocmite ulterior, iar unele absente total!

Așadar, consilierii a căror majoritate este foarte bine gestionată de primarul comunei, vor fi nevoiți să se prezinte la ședință și să aprobe proiectele fără a avea informațiile necesare unui vot corect!

De ce ar trebui să știe consilierii de suplimentarea bugetului local la categoria bunuri și servicii, de exemplu carburanți, atât timp cât mașina primăriei este folosită în interesul secretarului!, a atras atenția reclamantul.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry