Dragomir, despre lucrările de asfaltare din Brăila: ”Trebuie sa continuăm lucrările, banii sunt în buget! Dacă nu se schimbau țevile, după asfaltare, sigur apăreau avariile”

Zilele trecute, o autospecială a Inspectoratului Județean de Poliție Brăila, care transporta la domiciliu o bătrână cu probleme de sănătate, a rămas blocată pe strada Reșița din municipiu, din cauza lucrărilor de infrastructură care au loc în această zonă.

Imediat, rețelele de socializare au izbucnit cu comentarii și poza de la locul incidentului.

În fapt, în cartierul Pisc, mai multe străzi au fost decopertate și lăsate în stadiul de șantier după ce firma care a câștigat licitația a abandonat lucrările.

A fost foarte complicat în aceste cartiere – societatea din București care a caștigat lucrările inițial a abandonat santierul. Le-am trimis notificări, i-am dat în judecată, am caștigat și am organizat o nouă licitație. Acum le pregătim un nou proces.

Noua licitație a fost câstigata de o societate din Brăila, pe unele străzi s-a asfaltat iar pe altele se lucrează în diferite stadii”, a declarat primarul Marian Dragomir.

În mod normal, pe niciun șantier din România nu este permis accesul persoanelor străine. Ținând cont de faptul că oamenii trebuie să intre în propriile locuințe, accesul pe aceste străzi nu a fost restricționat.

Pe strada pe care a rămas blocată mașina de Poliție, s-a săpat aproximativ 1m adâncime pentru schimbarea conductelor de apă.

Dacă nu se schimbau țevile, după asfaltare, sigur apăreau avariile. Pe Str. Reșița între Eroilor și Davila s-a înlocuit țeava și s-au făcut toate branșamentele. Între Davila și Cernei s-a înlocuit țeava și mai sunt de executat doar 12 branșamente.

În mod normal, pe șantiere este interzis accesul dar pentru că este o zonă în care locuiesc oameni nu se poate restricționa total accesul la locuințe.

Nu este ușor, când se sapă strada și se lucrează este noroi, mai ales când plouă 12 ore, dar lucrările trebuie să le facem. Ce ar fi însemnat să turnăm asfalt direct peste piatra amestecată cu pământ? Era simplu și teminam de mult… dar nu era bine? Procedura prevede săpătură la 80 de cm, fundație de piatră spartă si balast și apoi asfalt.

CONCLUZIA – Trebuie sa continuăm lucrările, banii sunt în buget, este greu când se lucrează – vara praf – cand plouă noroi – zgomot permanent, dar la final va fi la fel ca și în celelalte cartiere unde am terminat lucrarile – modern și frumos!”, a declarat primarul Marian Dragomir.

Stadiul actual al lucrărilor:

Străzi asfaltate, urmează trotuarele și fiecare acces în curte :

– Pictor Isser – între Eroilor și Ulmului

– Mihai Viteazu – între Eroilor și Ulmului

– Iezerului – între Eroilor și Târgoviște

– Arinului – între Pictor Isser și Izerului

– Bârsei – între Pictor Isser și Izerului

Trotuare, Borduri, Rigole:

– Bujorului – între Garofiței și Arțarului

– Jderului – între Bujorului și Arțarului

– Inului – între Bujorului și Arțarului

– Cimbrisor- între Reșita și Murgoci

– Murgoci – între Cimbrisor și Al. Davila

– Resita – între Eroilor și Rovinari

Borduri, Rigole:

– Alexandru Davila – între Iezerului și Matei Basarab

Strat de Piatra Sparta:

– Bujorului – între Garofiței și Arțarului

– Jderului – între Bujorului și Arțarului

– Inului – între Bujorului și Arțarului

– Cimbrisor- între Resita și Murgoci

– Murgoci – între Cimbrișor și Al. Davila

– Resita – între Eroilor și Rovinari

Strat de balast

– Alexandru Davila – între Iezerului și Matei Basarab

In lucru la data de 11.12.2020

– Fundătura Eroilor 1 – montat borduri

– Murgoci – montat borduri

– Garofitei – pregatire turnare trotuare

LACU DULCE – Contract semnat Micatis Brăila – în lucru Str Dorului, în primăvară celelalte

COMOROFCA ȘI ISLAZ – în licitație, se analizează ofertele

CHERCEA 2 ȘI CATANGA – proiect faza 1 aprobat, urmează licitația pentru lucrări

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry