
Într-un live pe Facebook, tatăl fetiței, care a avut parte de o discuție neadecvată cu șoferul de BOLT în urmă cu câteva zile, a mărturisit că ia în considerare să-și retragă plângerea, după ce a fost contactat telefonic de către șofer.
”Am fost contactat de el, pe un ton de data asta calm, și am înțeles că nu a fost ceva rău intenționat, ci pur și simplu a greșit. Și-a cerut domnul scuze. Mie nu îmi place să fac rău, dar când este vorba de familie, bănuiesc că știți cu toții, este vorba de altă discuție. Nu îmi place să depun plângeri, să fac rău. Eu îmi văd de treaba mea și am pretenția ca și ceilalți să-și vadă de pătrățica lor(…)
Ideea este că acest domn, probabil bine intenționat, că rău intenționat nu înțeleg de ce ar fi fost, a dezvoltat un subiect de discuție în mașină, în prezența copilului, spunând că, dacă nu ar fi avut un cod pe care ți-l dă aplicația, ar fi putut fi luată de alți șoferi, sau alte persoane rău intenționate, și dusă prin pădure sau prin alte locuri de unde nu ar mai fi putut să-și găsească părinții. Vă dați seama, copilul la 11 ani s-a speriat foarte tare, a început să tremure, a început să plângă și a intrat în panică(…)”, a declarat tatăl fetiței.
În urma discuției telefonice, în care șoferul de BOLT a recunoscut că a greșit abordând acest subiect cu o minoră, tatăl fetiței spune că nu vrea să să facă niciun rău și nu se va adresa mai departe instanțelor de judecată. Mai mult, părintele ia în considerare să-și retragă plângerea de la Poliție.
Șoferul, în vârstă de 47 de ani, este profesor de sport la Școala nr. 22 din Brăila, iar în timpul liber se ocupă de transportul persoanelor prin aplicația BOLT.