A fost aprobată cererea de finanțare! Podul de la Brăila a primit girul UE! Proiectul va fi plătit din fonduri europene!

A fost aprobată cererea de finanțare! Podul de la Brăila a primit girul UE! Proiectul va fi plătit din fonduri europene!

 

 

Podul peste Dunăre va fi finanțat prin intermediul Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM 2014-2020). Podul de la Brăila va permite dezvoltarea economică în Dobrogea și îmbunătățirea condițiilor de trafic către Bulgaria și Turcia, fără să perturbe habitatul Deltei Dunării.  Podul va ajuta la reducerea timpului de călătorie și a costurilor de funcționare ale vehiculelor, diminuand in acelasi timp poluarea. Termenul de execuție pentru pod este 2022. Valoare, peste 2.5 miliarde lei.

UE a aprobat finanțarea podului de la Brăila. Un nou ,,pas” pentru consolidarea încrederii în realizarea acestui proiect. Mulțumesc pentru încredere! Mulțumesc și ,,scepticilor”…  care poate că aveau un pic de dreptate după zeci de ani de promisiuni deșarte… Acum se lucrează, finanțarea este asigurată! Așteptăm inaugurarea, eveniment ce va marca o mare victorie a noastră, a brăilenilor!!!”, a declarat europarlamentarul ProRomânia, brăileanul Mihai Tudose.

Trebuie reamintit faptul că Mihai Tudose este cel care a semnat pentru începerea lucrărilor la podul peste Dunăre, chiar în ultima sa zi de mandat ca premier al României.

Dumnezeule, în sfârșit acest proiect are finanțare certă! Trăiesc un sentiment deosebit acum, când parcă se se dorește ieșirea din izolare în care intrase zona noastră, după mulți ani de la Revoluție! Mulțumesc din tot sufletul d-lui Mihai Tudose care a urmărit proiectul încă din faza de includere în Master Planul de Transport, la semnarea contractului de proiectare și execuție si la obtinerea finanțării! Mulțumesc de asemenea tuturor celor care au pus umărul, mai mult sau mai puțin, la demararea acestui proiect, indiferent de culoarea și simpatiile politice ce le manifestă! Doamne ajută!”, a declarat consilierul județean ProRomânia, Marian Căpățînă.

Proiectul prevede construirea propriu-zisă a podului peste Dunăre cu o lungime de 2 km, 16,9 km drum nou între Brăila și Jijila, 4,3 km drum de legătură spre Măcin, 2 viaducte de acces, 12 poduri noi, 23 structuri, 1 nod rutier, 7 intersecții, 1 centru de întreținere și coordonare, o stație de montare, un pasaj nou.

 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry