Podul – un pas mare spre executie! I.Chiriac: “Din toamna, firma constructoare se va instala la Braila!”

Podul – un pas mare spre executie! I.Chiriac: “Din toamna, firma constructoare se va instala la Braila!”

 

 

Conform contractului, asocierea dintre Astaldi SpA si  IHI Infrastructure Systems CO.Ltd ar trebui sa treaca la construirea efectiva a podului in martie 2019, iar in martie 2022 este prevazut sa se faca receptia finala.

Structura principala din cadrul proiectului, va avea o lungime de 1.974,3 de metri, din care 1.120 metri reprezinta deschiderea centrala. La aceasta se adauga doua deschideri laterale de 489,65 metri, pe malul dinspre Braila si 364,65 metri pe malul dinspre Tulcea. De o parte si de alta vor fi construite si doua viaducte de acces in lungime de cate 110 metri.

“O mare reusita pentru judetul Braila si nu numai. Astazi a avut loc la mine in birou o sedinta tehnica pe proiectul POD SUSPENDAT PESTE DUNARE. Ne-am strans din nou la masa mare pentru a discuta despre urmatoarele etape din proiectarea si executia celui care este in momentul de fata cel mai mare proiect al Romaniei. Gratie domnului Mihai Tudose fost prim-ministru al Romaniei, am ajuns astazi sa discutam despre faza de executie a podului, iar mesajele din partea firmei de executie, a firmei constructoare si a CNADNR-ului, sunt mai mult decat clare: DIN TOAMNA, FIRMA CONSTRUCTOARE SE VA INSTALA LA BRAILA. Un proiect major care, fara doar si poate are sprijinul Consiliului Judetean, un proiect in care voi fi prezent 100%, un proiect ce va aduce dezvoltare. Echipa formata este una profesionista, dedicata, serioasa. Pot sa va mai spun ca acest pod va avea o structura ce nu mai mult de 14 poduri din lume o au. Firma de proiectare IHI Infrastructure Systems Co. a fost reprezentata la intalnire de KUDO Mitsuhiro – directorul de proiect, firma de executie ASTALDI de adjunctul directorului de proiect Alessandro Minniti si directorul tehnic Dragos Burlan. Totodata prezent la discutie a fost si domnul DIMA Marin, directorul general regional al Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Constanta din cadrul CNADNR SA”, a postat presedintele Consiliului Judetean Braila, Francisk Iulian Chiriac.

 

 

Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal si tiranti verticali de legatura intre tablier si cablul principal. Blocurile de ancorare sunt integrate in teren, in afara digurilor Dunarii.

Tablierul este realizat din grizi casetate cu inaltime de 3.5 m. Grinda casetata din otel este alcatuita dintr-un platelaj ortotrop cu placi rigidizate de minim 16 mm grosime si saibe de rigidizare dispuse la 600 mm. Antretoazele sunt localizate la fiecare 4.0 m si sunt rigidizate cu placi prevazute cu degajari.

Calea pe pod va avea 22,00 metri si va fi alcatuita din 4 benzi de circulatie de cate 3,50 m latime fiecare, 4 benzi de incadrare de cate 0,5 m latime, doua acostamente de 1,50 m latime si o zona mediana cu latimea de 3,00m. La acestea se adauga, de o parte si de alta, 2 benzi aditionale pentru trafic pietonal, biciclete si intretinere, trotuarele avand de cate 2,80 m fiecare.

 

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry