LOTERIA PNRR! Primarul Dragomir acuză: Program dedicat anumitor municipii! Clauze ascunse și modificări făcute în ultima secundă!

Șapte tramvaie sau douăzeci de autobuze noi, au în plan administrațiile din Brăila și Chiscani să obțină prin PNRR. În acest sens au avut loc și ședințele de consilii locale unde s-au votat asocierile dintre cele două localități.

Cu toate astea, primarul municipiului Brăila acuză faptul că procedura de înscriere a proiectelor este în fapt o loterie, candidații fiind condiționați atât de informațiile ascunse pe care le dețin față de ghidul pus în dezbatere publică, care ar urma să fie modificat, cât și de viteza internetului și priceperea celui care va urca documentația în aplicație, regula de finanțate fiind primul venit – primul servit.

”Personal, estimez că la PNRR este o problemă foarte mare în ceea ce privește abordarea și comunicarea cu municipiile. În momentul de față, ghidul este în dezbatere publică, aceasta urmând a înceta pe data de 14 aprilie. Din informațiile pe care le-am obținut, în data de 15 aprilie va începe depunerea proiectelor pe PNRR. Adică la o zi după finalizarea dezbaterii publice. Ceea ce este interesant sau trist într-adevăr, este faptul că ghidul final va conține modificări foarte mari, de substanță, față de ghidul aflat în dezbatere publică. Iar acest lucru ne duce cu gândul că poate fi un PNRR dedicat unor municipii care au avut cunoștință din timp de anumite clauze, pe care altele nu le-au cunoscut”,

a declarat primarul municipiului Brăila, Marian Dragomir.

Practic, municipiile care depun proiecte au la dispoziție mai puțin de 24 de ore pentru a afla care sunt modificările aduse la ghid, după ce acesta va fi retras din dezbatere publică.

”Ar fi fost corect ca toate municipiile din România să cunoască modificările la ghid, și să nu le aflăm în data de 14, iar în data de 15 să depună proiectele, calificându-se doar cele care au aflat și au făcut din timp aceste modificări sau asocieri”,

spune primarul Dragomir.

Primarul spune că primul care va reuși să încarce în aplicație toată documentația va fi și singurul care va accesa proiectul. Lucru care dezavantajează restul municipiilor care așteaptă la rândul lor mijloace de transport în comun moderne.

”Consider că ar fi fost mult mai etic să se distribuie aceste tramvaie și autobuze într-un mod echilibrat între toate municipiile din Brăila care au tramvaie, respectiv care vor autobuze electrice și nu pe principiul cine depune primul. Este posibil ca, în aceeași secundă, șase primării să depună proiectele, sau este posibil ca noi toți să depunem, un număr infinit mai mare de tramvaie, și să fie doar 50. Atunci pe cine vom da vina? Pe cei care au făcut acest ghid, cu anumite clauze, de care doar unii au știut, sau pe cei care au avut un internet care a încărcat mai greu toată documentația? Pentru că totul, la un moment dat, devine o loterie!”,

a mai declarat primarul municipiului Brăila, Marian Dragomir.
Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry