Valoarea totală a proiectului este de 64.914.470 lei
Se poate circula pe Șoseaua Baldovinești, între Comuna din Paris și DEDEMAN. Deși podul este asfaltat în totalitate, nu s-a asfaltat zona dintre Mihail Kogălniceanu și Bulevardul Dorobanților. Accesul către gară se poate face însă pe sub pod, ocolind pe strada Apollo.
Pe ultima bucată rămasă, constructorul a întâmpinat dificultăți din cauza unor cămine de apă și canalizare care nu figurau în schițele furnizorului.
”Deja, din punctul meu de vedere, constructorul a recuperat foarte mult și chiar putem să spunem că a avansat față de programul inițial, deși, și acolo, în zona bisericii care se construiește la intersecția dintre strada Baldovinești și Comuna din Paris, s-au descoperit, la fel, conducte magistrale care nu erau în niciun fel de plan. Și acolo a fost nevoie de reproiectare, de analiză, de verificare a traseelor. În momentul de față, constructorul asfaltează zona dintre DEDEMAN și pod. A asfaltat aproape în totalitate podul și cred că în acest moment mai are aproximativ 20 % de înlocuit balustrada de pe pod, care a fost și el consolidat.
Rămâne de făcut zona dintre podul de la Apollo și Bulevardul Dorobanților, fiind ultima din acest proiect. Și acolo s-au descoperit, la fel, niște cămine care nu figurau în documentele respective”, a declarat primarul Marian Dragomir.
Proiectul are ca obiectiv reducerea emisiilor de carbon provenite din transportul rutier motorizat. Astfel, vor fi realizate benzi dedicate transportului public de călători – autobuze electrice, vor fi modernizate trotuarele, pe porțiunea cuprinsă între Bulevardul Dorobanților și bucla de întoarcere a tramvaiului.
Investiția cuprinde realizarea unor stații de călători moderne, achiziționarea unui număr de 6 autobuze electrice, 6 stații de încărcare lentă și una rapidă, asigurarea condițiilor necesare realizării unui e-tiketing, amenajarea spațiilor verzi.
Tot în acest proiect a fost prevăzută și reabilitarea rețelelor de apă-canal, aflate în zona de intervenții.