
Zumzet mare chiar și în weekenduri pe șantierul Drumului Expres Brăila-Galați, proiect construit de Grupul de firme UMB, ce urmează a fi finalizat în 2025. În același timp, la Galați, se ridică una din cele mai complexe structuri rutiere din țară, din acest moment: cu pod hobanat (precum Podul Basarab din București), plus viaduct și un pod metalic.
O zonă de aproape 2 kilometri formată numai din structuri: un viaduct care traversează digul de protecție al Siretului, un pod metalic în arc peste calea ferată, altă structură de viaduct peste care se leagă direct de un pod hobanat peste râul Siret, iar la final un alt viaduct lung care traversează liniile de cale ferată din depou.
Podul de la Siret va fi al doilea cel mai mare pod hobanat din România. Acesta va avea o lungime de 307 metri, cu o deschidere centrală de 130 de metri și două secundare de câte 80 metri.
Licitația a fost câștigată de Asocierea SC SA&PE Construct SRL – SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL, iar valoarea contractului este de 449.425.040,31 de lei, fără TVA.
DEx6 face parte din proiectul Drumului Expres Focșani – Brăila – Galați – Giurgiulești, finanțat cu bani europeni prin Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM).









