Planul diabolic a eșuat: Șoferii BRAICAR refuză să fie „carne de tun”! Despre cum se fabrică o grevă în laboratoarele de partid

Sursa foto: Facebook

Liberalii brăileni par să fi adoptat strategia „pământului pârjolit”. După ce tentativa de a planta oameni de casă la conducerea CUP Dunărea s-a soldat cu un eșec răsunător, PNL Brăila a schimbat ținta, dar nu și narativul toxic: haos cu orice preț. De data aceasta, victimele colaterale trebuiau să fie brăilenii, iar arma aleasă – blocarea transportului public chiar în prag de Sărbători.


„Păpușarii” din umbră și sindicatul de fațadă

Sursele noastre spun că scenariul pus la cale în laboratoarele PNL este unul de un cinism greu de egalat. Deși o mare parte a șoferilor BRAICAR și-au dat acordul pentru noul Contract Colectiv de Muncă, liniștea a fost tulburată artificial de Anina Rolea, președintele Sindicatului Transloc.

Coincidențele sunt, desigur, doar pentru naivi. Doamna Rolea, care mimează apoliticul, împarte viața cu George Mugurel Rolea(pensionar MAI), liberal cu ștate vechi și om de încredere al președintelui PNL Brăila, Alexandru Popa. Schema este străvezie: când nu poți câștiga administrativ, încerci să scoți oamenii în stradă inventând „nemulțumiri” și sondaje fantomă, doar pentru a arăta cu degetul spre primarul PSD, Marian Dragomir.

Planul era simplu și diabolic: o grevă generală la începutul lui decembrie. Imaginați-vă un oraș întreg paralizat, copii care nu pot ajunge la școală și bătrâni blocați în frig, totul pentru ca PNL să puncteze electoral pe suferința cetățenilor.


Cifrele care au învins veninul politic

Din fericire, șoferii BRAICAR au demonstrat că au mai multă luciditate decât politicienii care încercau să-i manevreze. De ce nu au picat oamenii muncii în plasa întinsă de liberali? Răspunsul stă în respectul financiar oferit de companie, care demontează orice motiv real de revoltă.

Realitatea din fluturașii de salariu, pe primele 10 luni ale anului 2025, arată astfel:

  • Venit mediu brut (vatman/șofer): 9.671 lei;
  • Venit mediu NET: 5.531 lei (bani în mână);
  • Tichete de masă: aprox. 612 lei/lună (35 lei/zi);
  • Bonusuri: Sporuri permanente, ore suplimentare plătite, spor de weekend și decontarea concediului (800 lei/an).

Concluzia: Rușinică, PNL!

Încercarea PNL de a provoca anarhie pe spatele unor oameni cinstiți, plătiți decent, este o dovadă de disperare politică. Șoferii BRAICAR au refuzat să fie masa de manevră a intereselor de partid, alegând stabilitatea și bunul-simț în detrimentul circului.

Dacă PNL își dorește haos în Brăila, să și-l producă pe cheltuiala proprie, nu riscând salariile oamenilor care pun orașul în mișcare. Brăilenii au nevoie de autobuze care circulă, nu de greve fabricate în sediul de partid.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.