O veste bună la final de 2021: Brăila va fi prinsă în trei drumuri expres și unul transregio!

Anunțul a fost făcut de către deputatul PSD Mircea Florin, după aprobarea programului de investiții pe Transport.

”Programul Investițional pe Transport al României pentru 2020-2030 a fost astăzi aprobat de Guvernul României actualizând și completând HG nr.666/2016 pentru aprobarea documentului strategic Master Planul General de Transport al României.

În acest plan Brăila are două drumuri expres, Brăila-Buzău și Brăila-Focșani, cât și un drum transregio Galați-Brăila-Slobozia-Chiciu cu mai multe variante ocolitoare, toate având legătură cu Podul peste Dunăre”,

a transmis deputatul Mircea Florin.

În ceea ce privește drumul transregio, acesta va fi realizat în mai multe etape, iar pe raza județului Brăila va avea trei variante ocolitoare la Însurăței, Viziru și Bărăganu.

Brăila-Focșani

Contractul de proiectare pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic a fost semnat în iunie 2020, cu o valoare de aproape 15 milioane de lei. Drumul expres Focșani-Brăila “Milcovia Expres” cu indicativul DX6 este cuprins în Master Planul de Transport și are o distanță de 76 km, urmând a fi prevăzut cu 2X2 benzi de circulație cu 3,5 m/bandă.

Brăila-Buzău

Obiectivul de investiții Drum Expres Buzău-Brăila se află în etapa de realizare a Analizei Multicriterială de Traseu Etapa 1.

”Scopul acestei analize este acela de a alege variantele optime de traseu dintr-o serie largă de opțiuni, luând în considerare criterii tehnice, de mediu, economice, financiare și sociale. Ulterior, se va proceda la întocmirea Analizei Multicriteriale de Traseu Etapa 2, în cadrul căreia variantele favorabile, după aplicarea criteriilor sus menționate, vor fi analizate într-un mod mai detaliat și va fi aleasă varianta optimă de traseu, în baza căreia se va realiza Studiul de Fezabilitate”,

a transmis CNAIR.

Brăila-Galați

Ministerul Transporturilor a emis Autorizaţia de Construire pentru Drumul Expres Brăila – Galaţi, şosea cu o lungime de 11 kilometri, unde constructorul UMB a început încă din octombrie lucrările de decopertare.

Contractul a fost semnat în aprilie 2021 pentru 371 milioane de lei şi o durată de 34 de luni, din care 10 luni pentru proiectare şi 24 de luni pentru execuţie. UMB a câştigat licitaţia cu o ofertă de 371 milioane lei faţă de valoarea estimată a CNAIR de 530 de milioane lei.

Toate proiectele de infrastructură rutieră sunt concepute astfel încât să faciliteze accesul către Podul peste Dunăre.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry