Silistraru – Unirea – Gropeni – un tronson de drum DE MAXIMĂ NECESITATE (17,6 km), a intrat în modernizare, pe FONDURI EUROPENE!

Investițiile în proiecte de infrastructură sunt esențiale pentru o creștere economică stabilă, pe termen lung. Efectele nu sunt doar economice, ci și sociale. Fără drumuri și infrastructură de calitate, economia și calitatea vieții cetățenilor au de suferit. Un rol important în întreținerea proiectelor pe infrastructură îl are SERVICIUL DE UTILITATE PUBLICĂ AL JUDEȚULUI BRĂILA, înființat în anul 2018, serviciu care a venit în întâmpinarea modernizării infrastructurii județene și nu numai.

Despre drumul care leagă Silistraru de Unirea și Gropeni, aproximativ 17,6 km, a vorbit președintele Consiliului Județean Brăila, cu mențiunea că alte 4 drumuri pietruite sunt depuse spre a fi finanțate prin Anghel Saligny.

”Proiectul face parte din strategia de modernizare a tuturor drumurilor pietruite din patrimoniul Consiliului Județean Brăila. Proiectul se ridica la suma de 9 milioane de euro, contribuția CJ fiind de 2%. Termen de finalizare: DECEMBRIE 2023

Mai avem 4 drumuri județene pietruite, însă si pentru acestea avem proiecte depuse pe programul național Anghel Saligny (DJ202D –  Scorțaru Nou – DJ202A, DJ255A – Muchea – Scorțaru Vechi – Traian, DJ212B – tronsonul DJ212A – Frecatei) si pe fonduri europene, in Exercițiul Financiar 2021-2027 fiind promovat spre finanțare DJ203R – Ulmu – Cireșu – Batogu – Lișcoteanca – Dropia.

Ne dorim ca pana in 2024 toate aceste drumuri sa intre in lucru, astfel sa atingem modernizarea in proporție de 100% a drumurilor județene.

Va reamintesc ca in 2016 județul Brăila avea foarte multe tronsoane de drum care erau impracticabile, iar astăzi, in 2022, mai avem doar 4.  Ne-am propus ca in fiecare an sa fie turnat covor asfaltic pe cel putin 50 km de drumuri județene. Consiliul Județean Brăila are in administrare 605 km de drum județean”, a transmis președintele Consiliului Județean, Iulian Chiriac.

Nesiguranța tuturor proiectelor Consiliului Județean, nu doar a celor pe fonduri europene, vine din explozia prețurilor la materialele de construcții, care a ținut departe de licitații majoritatea constructorilor care, în alte circumstanțe, se luptau pentru obținerea contractelor.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry