
Compania de Utilități Publice (CUP) „Dunărea” Brăila a anunțat că, în perioada 12–14 decembrie 2025, va desfășura o amplă activitate de mentenanță a sistemului informatic. Ca urmare a acestor lucrări tehnice programate, activitatea cu publicul va suferi modificări temporare.
Reprezentanții companiei informează abonații că, pe durata acestui interval, casieriile fizice și portalul online al instituției nu vor funcționa.
Pentru a asigura continuitatea plăților și pentru a evita eventualele neplăceri, CUP „Dunărea” pune la dispoziția clienților o gamă variată de metode alternative pentru achitarea facturilor. Astfel, plățile se pot efectua prin:
- Rețelele PayPoint și UnDoi Centru de Plăți;
- Ordin de plată la băncile menționate pe factură;
- Transfer bancar sau Internet Banking;
- Bancomatele BRD;
- Oficiile Poștei Române;
- Direct la casierul de teren.
De asemenea, compania a transmis instrucțiuni și privind transmiterea indexului de consum. Abonații pot comunica indexul apelând numărul de Call Center 0339 403 403, acest serviciu fiind disponibil începând cu data de 13 a fiecărei luni.
Conducerea CUP „Dunărea” își exprimă regretul pentru disconfortul creat utilizatorilor și asigură comunitatea că echipele tehnice depun toate eforturile pentru ca operațiunile de mentenanță să se finalizeze în cel mai scurt timp posibil, permițând reluarea activității în regim normal.