Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al treilea magazin din județul Brăila. Astfel, compania creează peste 80 de noi locuri de muncă și sprijină dezvoltarea comunității locale, consolidându-și în același timp poziția în topul celor mai mari angajatori privați din țară. Noul magazin este situat pe strada Industriei nr. 17 P.
Magazinul își deschide oficial ușile joi, 28 noiembrie, având un program zilnic de funcționare între orele 07:00-22:00 de luni până sâmbătă și 07:30-20:00 duminica. Cu ocazia deschiderii, clienții sunt așteptați cu reduceri atractive, de 30%, la articolele non food pentru gătit și promoții speciale la produse alimentare, în limita stocului disponibil. Printre produsele incluse în ofertă se regăsesc: carne tocată din spată de porc – 14.99 lei/kg, preț redus de la 26.99 lei, ulei de măsline extravirgin K-Bio 500ml – 25.99 lei/bucată, preț redus de la 34.99 lei, și pistol cu aer cald Parkside 2000 W – 59.99 lei/bucată, preț redus de la 119.90 lei.
Supermarketul se întinde pe o suprafață de 5700 de mp, dintre care aproape 2900 mp sunt destinați spațiului de vânzare. Are peste 230 de locuri de parcare, 12 dintre acestea fiind alocate persoanelor cu dizabilități, 4 locuri pentru părinți și 3 la stația de încărcare a autoturismelor electrice.
”În primăvara anului viitor vom transforma 1000 de mp din spațiul verde, din incinta magazinului, într-o viitoare pădure urbană, în colaborare cu asociația ”Plantăm fapte bune” și cu sprijinul colegilor mei, vom planta sute de puieți din diverse specii, marcând un nou pas în angajamentul față de mediu”, a transmis directorul Kaufland Vidin.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 185 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Noul Kaufland oferă accesul la o varietate de produse, fiind prevăzut cu o vitrină asistată pentru produse proaspete, cu o lungime de peste 17 metri, raion extins de legume-fructe, brutărie, produse congelate, produse lactate, alimente de bază, dulciuri, drogherie, băuturi și produse nealimentare. La punctul Grill din exterior, clienții pot alege din meniul diversificat de preparate calde, precum două sortimente de pui rotisat, ceafă, cabanos, turinger, nuggets, crispy, cartofi prăjiți, precum și o gamă variată de băuturi nealcoolice.
Pentru o experiență de cumpărături rapidă, magazinul dispune de 14 case de marcat, dintre care 8 sunt de tip self check-out și 6 standard. De asemenea, serviciul K-Scan permite scanarea produselor direct în coș, cu plata simplificată la casa de marcat.
În galeria comercială, clienții vor găsi numeroase magazine și servicii, precum cofetăria-patiserie Dana, fast food Trâmbița, drogheria Salofarm, curățătoria chimică Sea Clean, magazinele Good2Go (ziare, reviste, tabac) sau Animax (hrană și accesorii pentru animale).
Programul noului magazin este între orele 07.00-22.00, de luni până sâmbătă, și 07.30 – 20.00 duminica.
Totodată, în linie cu principiile de sustenabilitate ale companiei, noul hipermarket este dotat și cu sisteme moderne de colectare separată a deșeurilor, oferind clienților recompense pentru ambalajele returnate.
- În interiorul magazinului, clienții vor găsi un automat unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot aduce aici și ambalaje din plastic, sticlă și metal (cu volum de până la 3 litri), garanția de 0,50 RON fiind restituită doar pentru ambalajele cu simbolul „Ambalaj cu garanție” tipărit pe etichetă.
- În zona de la intrare, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.