Deputatul Mircea Florin, despre decizia lui Drulă de a renunța la 2 drumuri expres: ”Acest “Ministru Strulă” este deranjat că trebuie doar să continue proiectele PSD!”

Prezent la Brăila, pe șantierul podului peste Dunăre, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a spus că cele două drumuri expres, care leagă Brăila de Focșani și Buzău, nu sunt fezabile și există riscul să nu fie finanțate. Asta după ce CNAIR a cheltuit aproximativ 30 de milioane de lei pe studii de fezabilitate.

Întrebat despre această situație, deputatul PSD Mircea Florin a declarat că a solicitat un punct de vedere la CNAIR și va urmări ca cele două drumuri, foarte importante pentru tot ceea ce înseamnă infrastructura de legătură a podului peste Dunăre, să se realizeze.

”Acest “Ministru Strulă” care nu a reușit să vină cu nici un proiect nou în acest mandat, și având în vedere ultimele evenimente sper să se i se termine cât mai repede, este deranjat că trebuie doar să continue proiectele PSD.

În același timp, probabil ong-urile specializate în consultanță, pe care USR-PLUS le reprezintă foarte bine, le-au cerut ca pe ultima sută de metri să mai primească și ei ceva. Numai că Ministerul Transporturilor și Infrastructurii nu este Persoana fizică Drulă ci este o entitate care administrează banii statului, banii cetățenilor. De aceea eu am solicitat un punct de vedere oficial al CNAIR, mai exact al Comisiei care analizează aceste studii de fezabilitate pentru a urmări îndeaproape, sper eu, evoluția unor proiecte bune, respectiv Drumurile expres spre Buzau și Focșani”, a declarat deputatul PSD, Mircea Florin.

Drumurile expres Brăila – Buzău și Brăila – Focșani fac parte din Master Planul General de Transport

Drumul Brăila – Buzău are denumirea generică „Muntenia Expres”, indicativ DX7 cuprins în Master Planul de Transport și urma să facă legătura între localitățile Găiești – Târgoviște – Ploiești – Buzău – Brăila. Contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic pentru Drumul Expres de la Buzău la Brăila a fost semnat, după cum a anunțat Compania de Drumuri, în februarie 2020 și a costat 16,6 milioane de lei.

Brăila – Focșani este în plan din 2019. AtunciCNAIR a scos la licitație și realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic pentru Drumul Expres Focșani – Brăila (denumit și „Milcovia Expres”), cu o lungime de circa 76 de km și un cost estimat în MPGT de circa 297 de milioane de euro. În iunie 2020, CNAIR a semnat contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate, care a costat 15 milioane de lei.

Express Your Reaction
Like
Love
Haha
Wow
Sad
Angry